Szkolenia elektryczne

Szkolenia elektryczne

wiedza dla podniesienia jakości Twojego biznesu

Twój koszyk jest pusty

Inne dokumenty

Regulamin

  • dodano 2013-08-29

Wiemy, że przeczytanie całego regulaminu ze względu na używany w nim język prawniczy, nie należy do czynności łatwych i przyjemnych. Zawiły, często niezrozumiały język prawniczy jest narzuconym nam z góry wymogiem zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Postanowiliśmy zatem ułatwić Ci zapoznanie się z tym dokumentem. Zależy nam na tym, abyś wiedział, w jaki sposób funkcjonuje serwis szkoleniowy, był świadomy tego, jakie zgody akceptujesz, rejestrując się na naszym serwisie oraz jakie, dzięki zalogowaniu, przywileje zyskujesz. Zapoznaj się ze skróconą, przystępniejszą pod względem językowym wersją regulaminu.

Regulamin rozpoczyna się od wyjaśnienia pojęć, które będą używane w jego treści. Najważniejsze z nich to:

  • Organizator, którym jest firma TIM SA.

  • Usługa, w której zawierają się następujące czynności: założenie Konta klienta, zarejestrowanie się i wzięcie udziału w którymś ze Szkoleń, wpisanie porady do zakładki KLIENT RADZI, pobieranie materiałów z BAZY WIEDZY oraz opisów poszczególnych Szkoleń.

  • Szkolenie, czyli szkolenia, warsztaty, konferencje oraz e-szkolenia.

  • Konto klienta – założysz je, jeśli zarejestrujesz się do serwisu szkoleniowego.

  • Użytkownik, czyli właśnie Ty, jeśli przeglądasz stronę www.szkolenia.tim.pl bez zalogowania się.

  • Klient – znowu Ty, jeśli przeglądasz nasz portal szkoleniowy, będąc zalogowanym do swojego Konta klienta.

  • Klauzule, czyli zgody, jakie zaznaczasz podczas rejestracji. W celu marketingu produktów i usług partnerów biznesowych TIM  jeśli chcesz otrzymywać w wersji drukowanej lub telefonicznie informacje o interesujących nowościach i promocjach w ofercie handlowej TIM S.A. i przesyłanie drogą mailową informacji handlowych. Akceptacja Regulaminu i Polityki prywatności jest obowiązkowa, jeśli chcesz założyć własne Konto klienta.

Rejestracja, czyli tworzenie Konta Klienta

A teraz przeczytaj, dlaczego warto założyć Konto klienta na naszym portalu. Zacznijmy od instrukcji jak to zrobić. Wystarczy, że klikniesz w prawym górnym rogu przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ i wypełnisz pola obowiązkowe, czyli DANE PODSTAWOWE i zaznaczysz, że akceptujesz Regulamin i Politykę prywatności. Na samym dole strony kliknij przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ i poczekaj na maila, w którym należy kliknąć link kończący proces rejestracji.

Prowadzisz firmę lub jesteś osobą prywatną, ale również chcesz otrzymywać fakturę VAT? Nic prostszego – wystarczy, że wypełnisz również pole DANE DO FAKTURY.

Jesteś już zarejestrowany? Świetnie! Teraz możesz zobaczyć czy przysługuje Ci dodatkowy 15% rabat, na uczestnictwo w Szkoleniu, które Cię interesuje, zapisać się na nie, korzystać z obszernej BAZY WIEDZY i dodawać swoje porady w zakładce KLIENT RADZI.

BAZA WIEDZY – co to takiego?

Specjalnie dla Ciebie umieściliśmy tu (i wciąż umieszczamy!) wiele ciekawych informacji posegregowanych na 4 kategorie: 1) Dom/Biuro/Hotel, 2) Przemysł, 3) Pomiary, 4) Inne (tu znajdziesz m.in. przepisy, wzory i tablice).

Jeśli poszukujesz wiadomości z zakresu automatyki, oświetlenia, kabli i przewodów oraz systemów ich prowadzenia i zabezpieczania, trafiłeś w dobre miejsce! Zaglądaj do BAZY WIEDZY regularnie!

KLIENT RADZI. Ale czy mogę mu zaufać…?

Tak! Ponieważ wszystkie porady, jakie zamieszczamy w zakładce KLIENT RADZI są uprzednio sprawdzane przez naszych pracowników, będących ekspertami w wielu dziedzinach technicznych.

Informator Szkoleniowy informuje o…

rabatach, promocjach, nowych terminach i tematach szkoleń oraz o tym, co jest istotne dla osób zainteresowanych podnoszeniem swoich kwalifikacji i poziomu wiedzy dzięki uczestniczeniu w naszych Szkoleniach. Jeśli jeszcze nie jesteś zapisany do Informatora Szkoleniowego, możesz to zrobić poprzez wpisanie swojego adresu mailowego do okienka znajdującego się po prawej stronie na stronie głównej lub na jej szczycie.

Mamy nadzieję, że po zapoznaniu się z powyższym skrótem Regulaminu świetnie orientujesz się już w najważniejszych funkcjonalnościach naszego serwisu szkoleniowego. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, któraś informacja okazała się niejasna, zapoznaj się z jego pełną wersją znajdującą się poniżej.

Polityka prywatności naszego portalu szkoleniowego została napisana językiem prawniczym, zgodnie z wymogami polskiego prawa. Jeśli chciałbyś poznać jej skróconą, przystępniejszą wersję, zapoznaj się z poniższym tekstem1.

Polityka prywatności, integralna część Regulaminu szkoleń, jest dokumentem, który omawia kwestie związane z danymi osobowymi – jakie informacje należy podać np. podczas rejestracji, w jaki sposób są przechowywane i chronione oraz do jakich celów wykorzystywane.

Dane osobowe, które podajesz osobiście.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych? Organizator czyli TIM SA. W jakich przypadkach poprosimy Cię o ich podanie? Na przykład jeśli będziesz chciał założyć Konto klienta w serwisie szkoleniowym, w formularzu rejestracji znajdziesz pola do wpisania imienia, nazwiska, numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail. Masz już Konto klienta i chcesz się zapisać na szkolenie, warsztaty, konferencję lub e-szkolenie? Będzie to możliwe, gdy po zarejestrowaniu się do swojego Konta klienta podasz adres, jeśli jesteś osobą prywatną oraz nazwę firmy, adres i numer NIP, jeśli jesteś przedsiębiorcą. A może chcesz zapisać się do naszego Informatora Szkoleniowego? Powiększysz grono jego odbiorców, jeśli w odpowiednią rubrykę na stronie głównej wpiszesz swój adres e-mail  oraz wyrazisz zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz zgodę na wykorzystywanie w tym celu twoich danych osobowych w zakresie adresu e-mail.

 

Informacje, które podaje Twoja przeglądarka.

Organizator przetwarza również dane, które charakteryzują sposób korzystania przez Ciebie z naszego serwisu: rozpoczęcie, zakończenie oraz zakres każdorazowej obecności na www.szkolenia.tim.pl Korzystając z serwisu szkoleniowego, zapisywane są również pliki cookies (tzw. ciasteczka), czyli dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które są przechowywane w urządzeniach, za pomocą których odwiedzasz nasz serwis. Pliki te są przeznaczone do korzystania ze stron portalu szkoleniowego.

Twoje dane osobowe są przetwarzane w celach marketingowych  w celu marketingowym związanym z promocją usług szkoleniowych. Jeśli wyrazisz odrębną zgodę na etapie rejestracji konta TIM będzie przetwarzał Twoje dane osobowe w celu marketingu produktów i usług partnerów biznesowych TIM S.A. dzięki czemu będziesz mógł otrzymywać w wersji drukowanej lub telefonicznie informacje o interesujących nowościach i promocjach w ofercie handlowej TIM S.A.. Jeśli podczas rejestracji do Konta klienta zaznaczyłeś zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych i chcesz teraz z tego zrezygnować, wystarczy, że klikniesz w odpowiedni link zamieszczany w każdym Informatorze szkoleniowym.

Pamiętaj, że przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, żądania zaniechania przetwarzania, usunięcia. Możesz wykonać tę czynność poprzez zalogowanie się do swojego Konta klienta lub poprzez wysłania wiadomości e-mail na adres szkolenia.techniczne@tim.pl

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, któraś informacja okazała się niejasna, zapoznaj się z pełną wersją Polityki prywatności.

 Nie jest on jednak jednoznaczny z pełną wersją Polityki prywatności.

 

 

 

Regulamin usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Portalu szkoleniowego www.szkolenia.tim.pl oraz ogólne warunki zawierania i wykonywania umów o świadczenia usług szkoleniowych przez TIM S.A. z siedzibą w Siechnicach

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 1

 

  1. Organizator - TIM S.A. z siedzibą w Siechnicach przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 24, 55-011 Siechnice, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej IX Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000022407, o kapitale zakładowym w wysokości 22.199.200,00 zł w całości wpłaconym, legitymująca się numerem identyfikacji podatkowej NIP: 897-000-96-78, REGON: 930339253.
  2. Portal szkoleniowy: strona internetowa o adresie www.szkolenia.tim.pl lub www.beta.szkolenia.tim.pl prowadzona przez Organizatora.
  3. Regulamin - Niniejszy Regulamin określający prawa i obowiązki TIM S.A. oraz Klientów związane z korzystaniem z Usług oraz z zawieraniem i wykonywaniem umów o świadczenie usług szkoleniowych za pośrednictwem Portalu szkoleniowego. Regulamin stanowi wzorzec umowny, o którym mowa w art. 384 ustawy z dnia 23.04.1963 r. – Kodeks cywilny.
  4. Usługa - usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, polegająca na możliwości:
    1. założenia Konta Klienta na Portalu szkoleniowym,
    2. zawierania umów o świadczenie usług szkoleniowych za pośrednictwem Portalu szkoleniowego,
    3. korzystania ze szkolenia organizowanego w postaci e-szkolenia,
    4. umieszczania Treści na stronie Portalu szkoleniowego,
    5. pobierania materiałów szkoleniowych ze strony Portalu szkoleniowego. Organizator jest usługodawcą a Klient jest usługobiorcą usługi.
  5. Szkolenie – usługa szkoleniowa świadczona przez Organizatora w formie szkolenia, warsztatu, konferencji lub e-szkolenia. W przypadku Konsumentów, umowa o świadczenie usługi szkoleniowej zawarta za pośrednictwem Portalu szkoleniowego jest umową zawieraną na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
  6. Użytkownik– podmiot wyświetlający na przystosowanym do tego urządzeniu strony internetowe Portalu szkoleniowego, bez uprzedniego zalogowania się do Konta Klienta.
  7. Współużytkownik Konta Klienta – Klient dopisany do Konta innego Klienta zgodnie z zasadami określonymi w § 3 ust. 5 Regulaminu.
  8. Klient – użytkownik zalogowany do Konta Klienta na Portalu szkoleniowym.
  9. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 ustawy z dnia 23.04.1963 r. – Kodeks cywilny).
  10. Konto Klienta– podstrona Portalu szkoleniowego, dostępna po dokonaniu przez Użytkownika rejestracji na stronie Portalu szkoleniowego.
  11. Klauzule – zgody w formie tzw. „check-box”- ów wyświetlane w ramach formularza rejestracji do Konta Klienta na Portalu szkoleniowym, których zaznaczenie oznacza zgodę na treść niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności oraz odrębnie - zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klienta będącego osobą fizyczną w celach marketingowych, oraz na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną.
  12. Treści – treści umieszczane na stronie Portalu szkoleniowego w dziale Klient radzi oraz w komentarzach do relacji z już przeprowadzonych szkoleń.

 

WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

§2

Zasady ogólne

 

  1. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Usług: podłączenie komputera do Internetu, poprawnie skonfigurowana przeglądarka zgodnie ze standardami Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 5.5 lub Opera w wersjach 7.x i wyższych lub Firefox w wersji 1.x., Chrome, rozdzielczość ekranu minimum 1024x768, komputer użytkownika musi mieć włączoną opcję akceptacji "cookies", aktywny interpretator JavaScript oraz zainstalowany flash plug-in.
  2. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
  3. Klient ma prawo składać reklamacje w sprawie dotyczącej Usługi. Reklamacja w sprawie Usługi może zostać złożona w dowolny sposób zapewniający dojście do Organizatora oświadczenia woli Klienta w sprawie reklamacji, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres szkolenia.techniczne@tim.pl lub w formie pisemnej na adres: TIM S.A., ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 24, 55-011 Siechnice.
  4. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać następujące dane:
    1. dane Klienta (imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej),
    2. uzasadnienie reklamacji;
    3. Żądanie Klienta.
  5. Organizator dołoży wszelkich starań, aby reklamacje zostały rozpatrzone w terminie nie później niż 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 30 dni roboczych.
  6. Organizator może wypowiedzieć Klientowi umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu jak również w przypadku nie wyrażenia przez Klienta zgody na zmiany w treści Polityki prywatności. Okres wypowiedzenia wynosi 14 dni. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy zostanie przesłane w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany na etapie logowania do Konta Klienta. Wypowiedzenie umowy nie ma wpływu na obowiązek wykonania umów o świadczenie usług szkoleniowych zawartych za pośrednictwem Portalu szkoleniowego do czasu upływu terminu wypowiedzenia umowy.
  7. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie, o którym mowa w § 2 ust. 6 nie wpływa na istnienie Kont Klienta należących do osób, które były jednocześnie współużytkownikami likwidowanego Konta Klienta, o których mowa w § 3 ust. 5.

 

§3

Konto Klienta

 

  1. Użytkownik może założyć Konto Klienta w toku procesu zapisywania się na Szkolenie lub bez konieczności jednoczesnego zapisania się na Szkolenie.
  2. Utworzenie Konta Klienta bez jednoczesnego zapisywania się na Szkolenie przebiega w sposób następujący:
    1. Użytkownik wypełnia formularz rejestracyjny dostępny na stronie Portalu szkoleniowego po naciśnięciu przycisku „Zarejestruj się”. Wymagane jest wypełnienie wszystkich pól oznaczonych „*” Odmowa uzupełnienia pola oznaczonego „*” uniemożliwia utworzenie Konta Klienta. Symbolem „*” oznaczone są jedynie dane osobowe niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego, polegającego na posiadaniu Konta Klienta.
    2. Poza podaniem danych osobowych, o których mowa w §3 ust. 2 pkt. 1 warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu Portalu szkoleniowego oraz treść Polityki prywatności. Użytkownik nie jest zobowiązany do akceptacji pozostałych Klauzul dostępnych na etapie rejestracji Konta Klienta. Regulamin Portalu szkoleniowego oraz Polityka prywatności są dostępne po kliknięciu na odpowiedni link dostępny w treści formularza rejestracji. Ponadto ww. dokumenty są dostępne do odtworzenia, wydrukowania oraz zapisania po naciśnięciu na odpowiedni link umieszczony w stopce Portalu szkoleniowego w kategorii „O nas”.
    3. Użytkownik wypełniając formularz rejestracyjny oraz klikając na przycisk „Zarejestruj się” na stronie Portalu szkoleniowego oświadcza i potwierdza, że:
      • podane w ww. formularzu dane osobowe są zgodne ze stanem faktycznym,
      • podane przez niego dane nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich,
      • zapoznał się z Regulaminem i Polityką prywatności i zobowiązuje się ich przestrzegać.
    4. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego oraz kliknięciu przycisku „Zarejestruj się”, na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika jest wysyłana przez Organizatora wiadomość e-mail zawierająca zawiadomienie o utworzeniu Konta Klienta. Warunkiem dokończenia procesu tworzenia Konta Klienta jest potwierdzenie tego faktu poprzez kliknięcie przez adresata tej wiadomości na link aktywujący zawarty w jej treści. Po kliknięciu na link aktywujący Klient zostanie przekierowany do Konta Klienta już jako Klient zalogowany. Aby dokonać ponownie logowania do Konta Klienta Użytkownik zobowiązany jest podać hasło przesłane przez Organizatora wraz z linkiem aktywującym. Po zalogowaniu się do Konta Klienta Klient, ze względów bezpieczeństwa, powinien zmienić hasło logowania w „Profilu użytkownika” w zakładce „Zmiana hasła”.
  3. Utworzenie Konta Klienta w toku procesu zapisywania się na Szkolenie przebiega w sposób następujący:
    1. Po dodaniu wybranego Szkolenia do koszyka Użytkownik, aby dokończyć proces zapisywania się na Szkolenie musi utworzyć Konto Klienta. W tym celu Użytkownik musi kliknąć na przycisk „Zaloguj się aby zrealizować zamówienie”.
    2. Po otworzeniu się okna logowania do Konta Klienta, Użytkownik musi kliknąć w link: „Nie masz konta, zarejestruj się teraz”, co spowoduje otworzenie formularza rejestracji. Od tego momentu proces utworzenia Konta Klienta przebiega analogicznie jak w § 3 ust. 2 Regulaminu.
  4. Klient będący przedsiębiorcą może dodać kilku współużytkowników do swojego Konta Klienta, którzy będą upoważnieni przez Klienta do zawierania umów o świadczenie usług szkoleniowych w imieniu i na rachunek Klienta.
  5. Dodanie współużytkownika do Konta Klienta przebiega w następujący sposób:
    1. Osoba, która ma być współużytkownikiem Konta innego Klienta dokonuje rejestracji swojego Konta Klienta podając w części formularza rejestracyjnego „Dane podstawowe” swoje dane osobowe, natomiast w części formularza rejestracyjnego „Dane do faktury” numer NIP Klienta, do którego Konta Klienta ta osoba ma być przypisana, lub
    2. Osoba, która ma być współużytkownikiem Konta innego Klienta, posiadając już wcześniej własne Konto Klienta, w „Profilu użytkownika”, w zakładce „Dane do faktury” podaje numer NIP Klienta, do którego Konta Klienta ta osoba ma zostać przypisana.
    3. Po wykonaniu czynności, o których mowa w § 3 ust. 5 pkt. 1 lub pkt. 2, Organizator przesyła do Klienta, do którego Konta Klienta ma być dodany współużytkownik, wiadomość e-mail z prośbą o autoryzację danego współużytkownika.
    4. Klient może dokonać autoryzacji danej osoby jako współużytkownika jego Konta Klienta poprzez kliknięcie w link znajdujący się w przesłanej wiadomości.
    5. Lista współużytkowników dopiętych do Konta danego Klienta jest dostępna dla Klienta po zalogowaniu się do Konta Klienta, w „Profilu użytkownika”, w zakładce „Powiązani użytkownicy”.
    6. Klient może w każdym czasie zrezygnować z przypisania danego współużytkownika do jego Konta KIienta poprzez kliknięcie na przycisk DEAKTYWUJ w „Profilu użytkownika” w zakładce „Powiązani użytkownicy”. Pozbawienie danej osoby statusu współużytkownika Konta Klienta nie wpływa na ważność umów o świadczenie usług szkoleniowych zawartych w imieniu danego Klienta przez taką osobę do czasu pozbawienia jej statusu współużytkownika Konta Klienta.
  6. Konsument ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie Usługi polegającej na posiadaniu Konta Klienta w terminie 10 dni od dnia aktywacji Konta przez Klienta. Do zachowania tego terminu wystarcza wysłanie do Organizatora oświadczenia o odstąpieniu na adres poczty elektronicznej: szkolenia.techniczne@tim.pl.
  7. Prawo odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi polegającej na posiadaniu Konta Klienta nie przysługuje w przypadku świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w § 3 ust. 6, w szczególności w przypadku zapisania się na Szkolenie za pośrednictwem Portalu szkoleniowego.
  8. Po upływie terminu, o którym mowa w § 3 ust. 7, Klient może zrezygnować z posiadania Konta Klienta w każdym czasie poprzez wysłanie oświadczenia woli o rezygnacji z Usługi w dowolny sposób zapewniający dojście tego oświadczenia do TIM S.A., w szczególności poprzez przesłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres: szkolenia.techniczne@tim.pl lub w formie pisemnej na adres: TIM S.A. ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 24, 55-011 Siechnice. Likwidacja Konta Klienta nie ma wpływu na obowiązek wykonania przez Klienta i Organizatora umów o świadczenie usług szkoleniowych zawartych za pośrednictwem Portalu szkoleniowego do czasu otrzymania przez Organizatora oświadczenia woli Klienta w sprawie rezygnacji z Usługi, z wyjątkiem usługi e-szkolenia oraz usługi dostępu do materiałów szkoleniowych w Bazie Wiedzy, do których dostęp wygasa z chwilą likwidacji Konta Klienta.
  9. Usługa polegająca na dostępie do Konta Klienta świadczona jest nieodpłatnie.

§4

E-szkolenia

 

  1. E-szkolenie to usługa świadczona drogą elektroniczną, w ramach której Klient ma możliwość zapoznania się w trybie online z określonym materiałem szkoleniowym oraz zdania w trybie online egzaminu ze znajomości treści zawartych w materiale szkoleniowym.
  2. Klient ma dostęp do zakupionego przez siebie e-szkolenia po zalogowaniu się do Konta Klienta, w „Profilu użytkownika” w zakładce „Moje szkolenia”.
  3. W celu rozpoczęcia korzystania z e-szkolenia Klient musi kliknąć na przycisk "Uruchom"
  4. E-szkolenie jest aktywne przez okres wskazany w Opisie szkolenia, z zastrzeżeniem §4 ust. 6.
  5. Klient może wielokrotnie rozpoczynać korzystanie z e-szkolenia w okresie aktywności danego e-szkolenia.
  6. Usługa e-szkolenia jest wykonana z chwilą upływu okresu aktywności e-szkolenia lub w przypadku zdania przez Klienta egzaminu, w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
  7. Klient może przystąpić do egzaminu po odtworzeniu całej treści materiału szkoleniowego dostępnego w ramach danego e-szkolenia.
  8. Egzamin polega na rozwiązaniu przez Klienta testu w trybie online. Informacje o egzaminie, w tym o minimalnej liczbie punktów niezbędnych do zdania egzaminu znajdują się każdorazowo w Opisie szkolenia. Szczegółową instrukcję przeprowadzenia testu Klient otrzymuje w trybie online każdorazowo przed rozpoczęciem rozwiązywania testu.
  9. Klient, w okresie aktywności e-szkolenia, może wielokrotnie przystępować do egzaminu, aż do czasu uzyskania minimalnej liczby punktów niezbędnych do zdania egzaminu. Przerwanie egzaminu w trakcie jego trwania powoduje skasowanie uzyskanych punktów.
  10. Po zdaniu egzaminu Klient ma możliwość samodzielnego wydrukowania imiennego certyfikatu poświadczającego ukończenie danego e-szkolenia.
  11. Usługa e-szkolenia świadczona jest odpłatnie, chyba ze w opisie danego Szkolenia wyraźnie jest napisane inaczej, lub Klient wykorzysta kod rabatowy uprawniający go do 100% rabatu od ceny Szkolenia.

 

§5

Materiały szkoleniowe

 

  1. Organizator udostępnia na Portalu szkoleniowym dwa rodzaje materiałów szkoleniowych:
    1. Materiały szkoleniowe związane ze szkoleniem, warsztatem lub konferencją dostępne dla każdego niezalogowanego Użytkownika Portalu szkoleniowego w zakładce „Szkolenia” przy opisie danej usługi szkoleniowej.
    2. Materiały szkoleniowe w Bazie Wiedzy, dostępne po zalogowaniu się do Konta Klienta.
  2. Korzystanie z materiałów szkoleniowych polega na ich wyświetleniu na ekranie urządzenia, z którego korzysta Użytkownik lub Klient. Materiały szkoleniowe mogą zostać zapisane na dysku urządzenia, na którym są wyświetlane.
  3. Zamknięcie materiału szkoleniowego wyświetlanego online powoduje zakończenie świadczenia usługi polegającej na uzyskaniu dostępu do danego materiału szkoleniowego.
  4. Materiały szkoleniowe dostępne na Portalu szkoleniowym mogą być wyświetlane wielokrotnie.
  5. Usługa dostępu do materiałów szkoleniowych dostępnych na Portalu szkoleniowym świadczona jest nieodpłatnie.

 

 

OGÓLNE WARUNKI ZAWIERANIA I WYKONYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH

 

§ 6

ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ

 

      1. Do zapisania się na Szkolenie za pośrednictwem Portalu szkoleniowego niezbędne jest:
        1. dodanie Szkolenia do koszyka
        2. zarejestrowanie Konta Klienta i zalogowanie się do swojego Konta,
        3. wskazanie uczestników zapisywanych na Szkolenie, poprzez podanie imienia, nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej danego uczestnika. W celu dodania kolejnego uczestnika Klient musi kliknąć na przycisk „Dodaj kolejnego uczestnika”.
        4. dokonanie wyboru formy płatności spośród dostępnych opcji,
        5. uzupełnienie danych niezbędnych do wystawienia faktury,
        6. kliknięcie na przycisk „Zrealizuj zamówienie” co spowoduje wyświetlenie komunikatu „Proszę potwierdzić złożenie zamówienia”. Na tym etapie Klient, po kliknięciu na przycisk „Anuluj” w treści ww. komunikatu może skorygować ewentualne błędy, wprowadzić zmiany we wprowadzonych przez siebie danych, jak również może zrezygnować z dokonania zapisu na Szkolenie. Oferta Szkolenia przestaje wiązać Organizatora z chwilą zamknięcia przez Klienta strony Portalu szkoleniowego bez kliknięcia na przycisk „OK” w treści komunikatu „Proszę potwierdzić złożenie zamówienia” lub z chwilą prowadzenia przez Klienta zmian w treści oferty.
        7. Potwierdzenie woli zawarcia umowy o świadczenie usługi szkoleniowej poprzez kliknięcie przycisku „OK” na komunikacie „Proszę potwierdzić złożenie zamówienia” wyświetlonym na stronie Portalu szkoleniowego.
      2. Kliknięcie przycisku „OK” na komunikacie „Proszę potwierdzić złożenie zamówienia” oznacza:
        1. potwierdzenie prawidłowości danych osobowych Klienta, z którego Konta składane jest zamówienie,
        2. potwierdzenie przez Klienta otrzymania oferty i jednoczesne jej przyjęcie skutkujące zawarciem przez Klienta z Organizatorem skutecznej prawnie umowy o świadczenie usługi szkoleniowej na warunkach określonych w ofercie.
      3. Na treść oferty składają się:
        • opis warunków szkolenia dostępny po naciśnięciu na przycisk „Więcej” przy nazwie danego Szkolenia,
        • informację o liczbie uczestników zapisywanych przez Klienta do udziału w danym Szkoleniu,
        • ogólne warunki świadczenia usług szkoleniowych określone w Regulaminie;
      4. Bezpośrednio po zapisaniu się przez Klienta na Szkolenie, do Klienta jest wysłana wiadomość e-mail na adres podany przez Klienta podczas logowania się do Konta Klienta, zawierająca potwierdzenie zawarcia umowy o świadczenie usługi szkoleniowej. Niezależnie od powyższego, warunki zawartej umowy o świadczenie usług szkoleniowych są dostępne dla Klienta w „Profilu użytkownika” w zakładce „Moje szkolenia” z możliwością samodzielnego wydruku przez Klienta.
      5. W celu zabezpieczenia na własne potrzeby treści Regulaminu Portalu szkoleniowego w wersji obowiązującej w chwili zapisywania się na Szkolenie Organizator sugeruje skopiowanie treści Regulaminu i zapisanie jej na dysku komputera Klienta.
      6. Usługi oraz Szkolenia podlegają prawu polskiemu.
      7. Umowy o świadczenie Usługi oraz Szkoleń zawierane są w języku polskim.
      8. W przypadku wyczerpania miejsc na dane Szkolenie istnieje możliwość zapisania się na listę rezerwową. Jeśli zwolni się miejsce pierwszemu uczestnikowi z listy rezerwowej proponowany jest udział w szkoleniu.



§7

CENA SZKOLENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI



      1. Ceny Szkoleń są podawane w polskich złotych z uwzględnieniem podatku od towarów i usług.
      2. Organizator podaje cenę standardową oraz cenę promocyjną.
      3. Cena promocyjna to cena niższa od standardowej o 50%, obowiązująca w przypadku zapisania się na Szkolenie w terminie do 21 dnia (włącznie) przed terminem Szkolenia.
      4. Cena standardowa obowiązuje w przypadku zapisania się na Szkolenie w okresie pomiędzy 20 dniem (włącznie) przed terminem Szkolenia a dniem Szkolenia.
      5. W okresie promocyjnym cena standardowa jest widoczna jako cena przekreślona.
      6. Organizator udziela dodatkowego rabatu w wysokości odpowiednio 15% od ceny standardowej lub promocyjnej danego Szkolenia, każdemu Klientowi, który w okresie 3 pełnych zakończonych miesięcy kalendarzowych przed dniem zapisania się na dane Szkolenie dokonał u Organizatora zakupu towarów elektrotechnicznych na kwotę minimum 1500,00 zł netto w każdym z ww. miesięcy. Jeśli Klient spełnia warunki przyznania mu rabatu, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, ww. rabat jest naliczany automatycznie po zalogowaniu na Konto Klienta.
      7. Cena za Szkolenie nie obejmuje kosztów dojazdu uczestników do miejsca szkolenia, ubrań roboczych, kosztów parkingu, noclegów i wyżywienia, chyba że w opisie Szkolenia zamieszczonym na Portalu szkoleniowym napisane jest inaczej.
      8. Organizator może w każdym czasie wygenerować kody rabatowe uprawniające do dodatkowego rabatu w wysokości określonej przez Organizatora. Rabat przyznany na podstawie kodu rabatowego obliczany jest od podstawowej ceny Szkolenia.
      9. Klient może skorzystać tylko z jednego kodu rabatowego przy zakupie danego Szkolenia.
      10. Rabaty dostępne na podstawie różnych kodów rabatowych nie sumują się.
      11. Wykorzystanie przez Klienta kodu rabatowego powoduje wykluczenie przy zakupie danego Szkolenia rabatu, o którym mowa w §7 ust. 6.
      12. Termin płatności ceny za Szkolenie wynosi 3 dni od dnia zapisania się na Szkolenie. Organizator udostępnia następujące formy płatności:
        1. Płatność on-line za pośrednictwem portalu Przelewy24,
        2. Wpłata na konto przelewem (przelew tradycyjny),
      13. W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „Przelewy24”, Klient, bezpośrednio po zapisaniu się na Szkolenie, zostanie przekierowany na stronę internetową operatora Przelewy24, z której będzie mógł dokonać zapłaty za Szkolenie. Po dokonaniu zapłaty Klient zostanie przekierowany ponownie do Konta Klienta wraz z informacją o pomyślnym dokonaniu płatności. Informacja o dokonanej zapłacie za Szkolenie jest również widoczna na Koncie Klienta w Profilu użytkownika w zakładce „Moje płatności”. Klient może zmienić opcję dokonania płatności na „Przelew tradycyjny” na Koncie Klienta w „Profilu użytkownika” w zakładce „Moje płatności”.
      14. W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „Przelew tradycyjny” bezpośrednio po zapisaniu się nasz szkolenie Klient zostanie przekierowany do Konta Klienta wraz z informacją o pomyślnym zapisaniu się na szkolenie oraz informacją o kwocie zobowiązania do zapłaty za Szkolenie. Informacja o wysokości zobowiązań Klienta do zapłaty z tytułu zakupionych szkoleń jest również widoczna na Koncie Klienta w „Profilu użytkownika” w zakładce „Moje płatności”.



§8

ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

 

      1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usługi szkoleniowej w postaci szkolenia, warsztatu konferencji lub e-szkolenia w terminie 10 dni od dnia otrzymania od Organizatora wiadomości e-mail – Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Do zachowania tego terminu wystarcza wysłanie do Organizatora oświadczenia o odstąpieniu.
      2. Rezygnacja ze Szkolenia wymaga formy pisemnej, z zastrzeżeniem, iż za zachowanie formy pisemnej uznaje się również przesłanie informacji na adres poczty elektronicznej: szkolenia.techniczne@tim.pl.
      3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
        1. świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w § 8 ust. 1.
        2. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone,
      4. W razie odstąpienia przez Konsumenta od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

 

§ 9

REKLAMACJE DOTYCZĄCE USŁUGI SZKOLENIOWEJ

 

      1. Reklamacja w sprawie Szkolenia może zostać złożona w dowolny sposób zapewniający dojście oświadczenia woli Klienta w sprawie reklamacji do Organizatora, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres szkolenia.techniczne@tim.pl lub w formie pisemnej na adres: TIM S.A., ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 24, 55-011 Siechnice.
      2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać następujące dane:
        1. dane Klienta (imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej),
        2. uzasadnienie reklamacji,
        3. żądanie Klienta.
      3. Organizator dołoży wszelkich starań, aby reklamacje zostały rozpatrzone w terminie nie później niż 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 30 dni roboczych.

 

§ 10

ZAMIESZCZANIE TREŚCI

 

      1. Organizator udostępnia Klientom zalogowanym do Konta Klienta możliwości zamieszczania Treści w Portalu szkoleniowym w zakładce „Klient radzi” oraz poprzez dodawanie komentarzy do relacji z przeprowadzonych już szkoleń.
      2. Zamieszane przez Klientów treści nie mogą stanowić reklamy, której formy są zakazane w przepisach u ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. Nr 171, poz. 1206 ze zmianami).
      3. Organizator nie wyraża zgody na umieszczanie w ramach Treści numerów komunikatorów adresów e-mailowych, adresów do stron www, w szczególności należących do podmiotów prowadzących działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
      4. Umieszczanie Treści jest moderowane przez Organizatora. Organizator ma prawo do usuwania Treści w szczególności w przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania od zainteresowanych osób wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze zamieszczonej Treści. Organizator może również przekazać pozostające w jego posiadaniu dane Klientów - autorów Treści sądom, prokuraturze, policji i innym uprawnionym organom państwa na potrzeby prowadzonych przez nie postępowań.
      5. Organizator ma prawo nie opublikować Treści przesłanej przez Klienta w przypadku, gdy dany wpis nie spełnia w jego ocenie warunków określonych w §10 ust. 6.
      6. Zabronione jest umieszczanie w ramach Treści słów wulgarnych, mających charakter obraźliwy, stanowiących groźby, naruszających dobra osobiste innych osób lub w inny sposób naruszających przepisy prawa, postanowienia Regulaminu lub Polityki prywatności.
      7. O każdym przypadku stwierdzenia naruszenia praw Klienta lub praw osób trzecich, jak również o jakimkolwiek przypadku naruszenia przez zamieszczone Treści prawa, lub zasad określonych w Regulaminie lub Polityce Prywatności Klient może zawiadomić Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: szkolenia.techniczne@tim.pl, lub telefonicznie: 48 71 37 61 729 w dniach od poniedziałku do piątku, 8.00-15.30.

§11

DANE OSOBOWE

Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych Klientów dostępne są na stronie www.szkolenia.tim.pl lub www.beta.szkolenia.tim.pl

 

§12

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Organizator powiadomi Klienta o każdorazowej zmianie Regulaminu, w formie komunikatu przesłanego na adres poczty elektronicznej podany Usługodawcy na etapie logowania się do Konta Klienta. Klient będzie związany postanowieniami nowego Regulaminu, o ile nie wypowie Regulaminu w terminie czternastu (14) dni od dnia jego powiadomienia o zmianie Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie wpływa na treść czynności prawnych dokonanych przez Organizatora z Klientem za pośrednictwem Portalu szkoleniowego do dnia wejścia w życie nowego Regulaminu.

X
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.